Binlerce araç neredeyse bedavaya satılacak. “Gelin alın” dediler
Çeşitli nedenlerle trafikten men edilerek veya haciz işlemi uygulanarak otoparka çekilen araçlar, zamanla adeta bir araç mezarlığı oluşturdu. Alanın büyük bölümünü kaplayan ve görüntü kirliliğine neden olan bu araçlar, otopark işletmecileri için de ciddi bir sorumluluk ve yer sıkıntısı oluşturuyor. Yediemin otopark işletmecisi Şehmuz Günaytan, tesislerinde yaklaşık 220-230 otomobil, kamyonet ve minibüs ile 500-600 civarında motosikletin yıllardır beklediğini belirtti. Özellikle motosikletlerin ciddi bir sorun teşkil ettiğini vurgulayan Günaytan, “Yüzde 30’u 25 senedir duran araçlardır. Bu araçların genelde çoğunluğu motosiklettir. Bu motosikletlerin de bir türlü çözümü olmamaktadır. Gelen kalıyor ancak malını seven gelip alıyor, diğerleri de bırakıyor. Bunların çözümü Milli Emlak’tadır.…



